APC Annual Conference  Perkasakan Pendidikan Al Quran di APC

APC Annual Conference Perkasakan Pendidikan Al Quran di APC

31 Ogos 2022, SEPANG

Untuk julung kalinya, Akademi Pendidikan Awal Kanak-Kanak Al Baghdadi (PAKA) mengadakan 1st Annual Conference APC yang bertempat di Movenpink Hotel & Convention Centre, KLIA.

Persidangan yang pertama kali diadakan itu dihadiri oleh 200 orang peserta yang terdiri daripada pengusaha rangkaian Al Baghdadi Playtime Centre (APC) dari seluruh Malaysia.

Persidangan tersebut dirasmikan oleh Pesuruhjaya Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia merangkap penasihat PAKA, Prof Madya Dr. Nik Salida Suhaila Nik Saleh, diiringi oleh Pengasas Teknik Al Baghdadi, Ustaz Qr Haji Jalaluddin Haji Hasanuddin dan Pengarah Akademi Pendidikan Awal Kanak-Kanak Al Baghdadi, Prof. Dr. Mahani Hj Razali.

Antara panel jemputan yang memberikan wacana bagi persidangan tahun ini adalah Pensyarah Kanan Kolej Polytech MARA, Dr. Mazeni Ismail, Pengarah Al Baghdadi Pentagon Math, Che Man Congak dan Pengarah PAKA, Prof. Dr. Mahani Hj Razali.

Dengan bertemakan 'Inovasi Pendidikan Awal Kanak-Kanak Berteraskan Al Quran', wacana yang disampaikan menfokuskan tentang inovasi dan kreativiti serta hala tuju aspek pendigitalan di kalangan pengusaha rangkaian tadika Al Baghdadi.

EOR61324

 logoagsb1

Kumpulan Al Baghdadi Merupakan Penyedia Platform Pendidikan Al Quran Tersohor di Malaysia pada abad ini.

Polisi & Penafian

Sila hubungi pegawai kami atau berhubung terus melalui email ke info@albaghdadigroup.com

Chat melalui WhatsApp
Close and go back to page
© 2023 Al Baghdadi Group Sdn Bhd